Ders Verme Talebi(Açılması Onaylanmış Ders)

Koordinatörlüğümüz bünyesinde, seçmeli ders havuzunda daha önce açılmış olan bir dersin, takip eden eğitim öğretim döneminde, ilgili öğretim elemanı tarafından yürütülüp yürütülmeyeceği bahar dönemi için Aralık ayı, güz dönemi için Temmuz ayı içerisinde Koordinatörlük tarafından ilan edilen akademik takvime bağlı kalınarak Koordinatörlüğe bildirilir.

Üniversite seçmeli ders havuzuna önerilen ve Senato tarafından kabul edilen dersi ilgili yarıyılda vermek isteyen öğretim elemanı; 

EK5a Ders Verme Dilekçe Örneği HÜ Öğretim Elemanı/Dr Araştırma Görevlisi/Emekli Öğretim Üyesi 

EK5b Ders Verme Dilekçe Örneği Ek Görevli Öğretim Elemanı 

EK6a Ders Bilgi Formu HÜ Öğretim Elemanı  

EK6b Ders Bilgi Formu Ek Görevli Öğretim Elemanı 

yukarıda yer alan ilgili formu doldurarak koordinatörlüğe iletir.

Ders programı; dersin haftalık ders saati, kredi ve AKTS, kontenjan bilgileri,  verileceği gün ve saat, derslik bilgileri öğrenci işleri sistemine girildikten sonra güz ve bahar yarıyılında akademik takvim doğrultusunda Koordinatörlüğün web sayfasında ilan edilir.

Önerilen seçmeli ders sorumlusunun değişmesi halinde, (yeni bir ders bilgi paketinin eğitim komisyonuna önerilmesi ve kabul edilmesi dışında) ilan edilmiş olan ders bilgi paketinde yer alan bilgiler geçerlidir. 

Koordinatörlüğümüz bünyesinde “SEC” Kodu ile açılan derslerin tamamı yönergemiz gereği üniversitemizin tüm önlisans ve lisans öğrencilerinin seçimine açık olmak durumundadır. Bu nedenle verilecek olan SEC kodlu ders için herhangi bir fakülte, bölüm, program vb. kısıtlaması talebinde bulunulamaz.  

Dersin uygulaması var ise, uygulama yönergemiz gereği Üniversitemiz sınırları içerisinde yapılmak durumundadır.

Arka arkaya 4 dönem açılmaya dersin yeniden açılması söz konusu olduğunda, öğretim elemanının bağlı olduğu bölüm ya da programın ilgili akademik kurul kararı yeniden istenir.